Výroba
Servisní koordinátor/ka pro DCI
Pracovní poměr:
HPP
Místo:
Praha

Co vás čeká:
Na této pozici budete společně s nadřízeným zodpovědný/á za administrativní práce spojené s poskytováním autorizovaného servisu systémů TZB pro naše významné zákazníky v rámci České republiky.
- administrativní podpora servisního oddělení
- organizaci práce servisních techniků
- práce spojené s fakturací
- tvorba cenových nabídek a poptávek, objednávky servisních oprav u externích partnerů, práce spojené s fakturací
- osobní, e-mailová a telefonická komunikace se zákazníky, servisními techniky, servisními partnery a dodavateli
- přebírání projektů od realizačního týmu
- řešení reklamací
Jak si vás představujeme:
- minimálně středoškolské vzdělání
- pokročilou znalost práce na PC (Outlook, Excel, Word
- pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost a logické uvažování
- min. 2 letou praxi v administrativě
- dobré komunikační schopnosti
- pozitivní myšlení a snahu posouvat věci dopředu
- flexibilitu
- smysl pro týmovou spolupráci
- schopnost pracovat na více projektech najednou
- řidičský průkaz skupiny B
Co vám nabízíme:
- prestižní zaměstnání se širokým portfoliem výrobků pro TZB
- motivující mzdové ohodnocení včetně variabilní složky mzdy a odměn
- po zkušební lhůtě smlouva na dobu neurčitou
- pružnou pracovní dobu
- zaškolení a další možnosti profesního a osobnostního rozvoje
- mobilní telefon, notebook, služební automobil i pro soukromé účely
- 25 dnů dovolené, pravidelná školení, stravovací paušál, káva a nápoje na pracovišti, firemní akce, odměna za celoroční práci a další zajímavé benefity
- příjemné pracovní prostředí na Praze 10 a bezkonfliktní pracovní tým, který se na Vás už moc těší
Zaujala vás pozice? Potkejme se
Vyplňte krátký formulář, přidejte životopis a pár slov o sobě a brzy se vám ozveme.
Máte k pracovní pozici doplňující dotazy?
Nebojte se ozvat, rádi odpovíme nebo poradíme.

Valérie Králová
Recruiter

